Indkaldelse til ordinær generalforsamling Onsevig Havn
Støtteforeningen til bevarelse, vedligeholdelse og drift af Onsevig Havn indkalder herved til
fællesspisning af skipperlabskovs (incl. øl/vand)
tirsdag den 21. februar 2017 kl. 18.30
med efterfølgende ordinær generalforsamling kl. 19,00 i Onsevig Sejlklubs hus.
Dagsorden i henhold til vedtægterne. Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen under punkt 6: ”Indkomne forslag”, skal være formanden i hænde senest 7 dage før generalforsamlingen, hvorefter endelig dagsorden opslås på havnen og på havnens hjemmeside..
Støtteforeningens medlemmer pr. 01.01.2017 kan deltage i generalforsamlingen. De har stemmeret, og bestyrelsen samt revisorer skal vælges blandt disse.
På valg til bestyrelsen er: Karsten Paaske Nielsen
Kim Nielsen
Torben Hampen (Ønsker ikke genvalg)
Bestyrelsen for Den selvejende institution Onsevig Havn er i henhold til vedtægterne også bestyrelse for Støtteforeningen.
Støtteforeningen er vært ved fællesspisningen incl. 1 øl eller vand pr. medlem. Af hensyn til bestilling af maden er tilmelding nødvendig, såfremt man er interesseret i at deltage i spisningen. Tilmelding senest torsdag d. 16. februar 2017 til formanden Karsten Påske Nielsen på telefon 21 64 70 65..
Bestyrelsen
OBS.
Bådstativer, bådvogne og både der henstår på Onsevig Havns areal skal
være mærkede med navn eller tlf. nr., så bestyrelsen kan komme i kontakt med ejerene . Ikke mærkede effekter betragtes som havnens ejendom. Både må max.stå på pladsen 5 år. Både der skal stå på pladsen mellem 1. maj og 30. september skal placeres efter havnens anvisninger, såfremt ejer ikke selv flytter båden, hvis nødvendigt,flytter havnen båden så ejer skal betale omkostning forbundet hermed.
Skriv en kommentar
Want to join the discussion?Feel free to contribute!